Dag 2 – Min första kyss.

När jag var yngre hade inte jag några killkompisar, jag hade knappt några kompisar alls. Jag kom inte riktigt överens med killar.

Det var inte förens jag var 15 och började på gymnasiet som jag lärde känna killar och insåg att dom inte var så hemska. Men alla dom har bara sett mig som en kompis och det var inte förens jag var 16 som jag fick min första kyss.

Det var in sommras med en kille jag knappt kände. Vi väntade på samma buss när vi träffades första gången. Det var sent på kvällen och bussen var sen, väldigt sen, den kom inte ens. Vi började iaf prata då i väntan på bussen som aldrig kom.

Vi bytte nummer, och kvällen efter träffade jag honom och några av hans kompisar. Några dagar, eller veckor senare. Jag kommer verkligen inte ihåg. Så träffades vi själva hemma hos honom. Vi skulle kolla på film, för mig betydde kolla på film att man kollade på film, men det betydde det inte för honom.

Så vi låg där i hans säng, och kysstes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0