Dag 4 – Min skola.

Jag har aldrig trivts i skolan. Just nu går jag andra året på gymnasiet. Och det är så otroligt skönt att snart vara klar med det. Det är bara tre terminer kvar tills jag är klar med skolan.

Efter 12 år i ett riktigt helvete så kommer jag äntligen få göra vad jag vill. Och jag längtar verkligen.

Just nu går jag på industriprogrammet, och det är verkligen inte min grej, men jag ska jobba stenhårt i år och klara gymnasiet med åtminstånde godkända betyg. Och sluta bry mig om vad dom i skolan tycker om mig.

Jag ska visa dom hur jävla mycket bättre än dom jag är. Jag ska lyckas med mitt liv. Det gör mig inte så mycket om dom vet det eller inte egentligen, men jag ska lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0