Dag 1 – Presentera mig själv.

Så, då ska jag presentera mig själv då.
Jag har alltid tyckt att det är ganska svårt att berätta om mig själv. Vet aldrig riktigt vad jag ska säga.
Men jag heter då Emma. Jag är 17 år och född i december 1993. Jag bor i Norrköping och det har jag gjort i hela mitt liv, men förhoppningsvis blir det inte hela mitt liv i Norrköping. Efter studenten vill jag flytta till London och jobba som Au Pair i ett år.
På tal om skolan så kan jag ju berätta vad jag pluggar för något. Jag går andra året på industriprogrammet. När jag skulle väljag gymnasie visste jag inte alls vad jag skulle välja så det fick bli industri. Industri är väl inte helt min grej, men det är lättare att få jobb efter industri än efter att ha gått t.ex media vilket jag nog egentligen ville gå.
Jag gillar att fota, och min blogg är lite av en fotoblogg. Eller den kanske inte är det än, men det ska bli. Jag har bloggat i säkert två år, på ett par olika bloggadresser men ibland så bestämmer jag mig av någon anledning till att radera allt jag skrivit. Vilket jag alltid ångrar i efterhand, det skulle vara kul att kunna gå tillbaka så långt i arkivet. Men den här gången ska jag inte radera min blogg.

Kommentarer
Postat av: Novembersara ©

SV: OKEJ :) Vilket fint bloggnamn du har, samma tanke bakom som mitt :) kram1

2011-01-01 @ 14:44:08
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Therese

Sv: Tack :D

2011-01-01 @ 15:17:29
URL: http://thereselinamarie.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek.

Gott nytt år!



Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :)

2011-01-01 @ 15:26:29
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0