I'm back!

Jag har varit väldigt frånvarande från bloggen. Men jag har en anledning till det, skolan tar upp all min tid!
Har haft fullt upp med nationella prov i svenskaB och ett par rester i EngelskaB som var tvungna att lämnas in.
Men nu är jag tillbaka och det är påsklov. Har ni några roliga planer för lovet då? Jag har inte några direkta planer.

Ovan ser ni en bild jag målade med en ritplatta till datorn nyss.
Min lillebror har en som jag lånade, och det var nog inte riktigt min grej.
Jag ska nog hålla mig till papper och penna.
Vill ni se den första bilden jag målade, klicka här.
Det var mycket svårare än jag trodde att det skulle vara, så det blev bara två bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0