17

När började tiden gå så fort? Det var inte länge sen jag var liten. Jag kommer ihåg när jag gick på mellanstadiet och jag såg alla gymnasieelever. Dom såg så stora ut, jag ville inget annat än att bli äldre och bli som dom. Nu är det dock tvärtemot, jag skulle gärna bli yngre igen. Jag fattar inte att jag är arton om ett år, eller ett år minus en dag t.o.m.

Tiden gick så sakta när jag var liten. Ett skolår kändes som tio år och jag trodde verkligen att jag aldrig skulle bli stor. Men nu, första året på gymnasiet gick på fem minuter, och första terminen i tvåan gick på två minuter.

Det är bara att inse, om 13 år är jag 30, jag vill inte tänka på hur fort det kommer att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0